қазақша · русский · english
 
Біз туралы
 
   Главная / Махметова Айгерім Аманқызы

Махметова Айгерім Аманқызы

 

ҚЫСҚАША АВТОБИОГРАФИЯ

Махметова Айгерім Амановна Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетін, 0316-Дефектология мамандығын тәмамдап «Дефектолог-Сурдопедагог» біліктілігі берілді. 40 аса ғылыми мақаласы шыққан, оның ішінде 3 мақала импакт-фактор, шетелдік басылымдарда 6 мақала, 2 оқу құралы қазақ тілінде (Сурдопедагогика негіздері) шыққан.

2004 жылы арнайы педагогика кафедрасына оқытушы қызметіне қабылданды.

2007 жылдан бастап арнайы педагогика кафедрасының аға оқытушысы.

2016 жылы М.Гжегожевска атындағы Арнайы педагогика академиясында (Польша, Варшава) докторлық диссертациясын қорғады. ҚР Білім және ғылым министрлігі, Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің шешімімен 6D010500-Дефектология мамандығы бойынша Философия докторы (PhD) дәрежесі берілді.

2011-2017 жж. Педагогика және психология институтының ғылыми істер және халықаралық қатынастар бойынша директордың орынбасары қызметін атқарды.

2012 жылы университеттің құрмет грамотасымен марапатталды.

2018 ж. бастап «Арнайы білім беру» кафедрасының PhD, аға оқытушысы.

 

БІЛІМ

Оқу мекемесі

Біліктілігі

Бітіру күні

Абай атындағы ҚазҰПУ

Дефектолог-Сурдопедагог

2000-2004 жж.

«Қайнар» университеті

6N050300-Психология

2010-2012 жж.

М.Гжегожевска атындағы Арнайы педагогика академиясы, Польша, Варшава

Білім беру саласындағы әлеуметтік ғылымдар докторы (PhD)

2013-2016 жж.

 

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕ

Ғылыми дәрежесінің атауы

Ғылыми саласы

Диплом берілген күні

Философия докторы (PhD)

6D010500-Дефектология

07/03/2018

 

ОҚЫТЫЛАТЫН ПӘНДЕР  (даярлық деңгейлер бойынша)1. Сурдопедагогика және Сурдопсихология;

2. Аудиология және есту мүшесін протездеу;

3. Заттық тәжірибелік оқытудың әдістемесі;

4. Есту қабілеті зақымдалған балаларға жаратылыстануды оқыту және заттық тәжірибелік оқыту;

5. Мектепке дейінгі сурдопедагогика.

 

ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТІ - зерттеу тақырыптары, басылымдар саны (маңызды 5 )

1. Дидактические условия развития познавательной активности учащихся посредством применения компьютерных технологий образования. //Международный журнал экспериментального образования. - №2,

часть 3. - Москва, 2015. - С 335-339. ISSN 1996-3947

2. Использование IT технологий в работе с детьми с ограниченными возможностями здоровья. //Shkola specialna №4 (280). Польша. Варшава, - 2015. - Б. 268-279. ISSN 0137-818x

3. Специфика использования компьютерных технологий при обучении слабослышащих школьников географии. //Shkola specialna. №4 (280). Польша. Варшава. - 2017. Б. 41-52. ISSN 0137-818X

4. Современные тенденции в разработке и использовании компьютерных технологий в специальной педагогике. //Shkola specialna. №3 (289). Польша. Варшава. - 2017. ISSN 0137-818X

5. Management of information software systems in the corrective work with children with disabilities. //Revista ESPACIOS. ISSN 0798 1015. Vol. 38 (№46). Year 2017. Indexed in Scopus. 34-40 pages.

 

ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛӘК ҚЫЗМЕТ - зерттеу тақырыптары, басылымдар саны (маңызды 5 )

Сурдопедагогика негіздері. Абай атындағы ҚазҰПУ, 2012 Алматы:Оқу құралы.

1. Әлеуметтік топтың және тұлға қарым-қатынасының теориялық талдау проблемасы. Хабаршы «Арнайы педагогика» сериясы №2(37), 2014.

2. Применение информационных компьютерных технологий в коррекционно-развивающем обучении детей с нарушениями слуха. /Materials of XІ international research and practice conference. Areas of scientific thought- - Англия.2014/2015. December 30, 2014-- January 7, 2015. - Б. 99-101. ISBN 978-966-8736-05-6

3. Компьютерлік технология көмегімен мүмкіндігі шектеулі балалардың оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың педагогикалық негіздері. //Хабаршы «Арнайы педагогика» сериясы. - №1 (40). - Алматы, 2015. Б. 15-20.

4. Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың танымдық белсенділігінің қалыптсауының деңгейлері. //Хабаршы «Арнайы педагогика» сериясы. - №3 (42). - Алматы, 2015. Б. 5-10

 

МАРАПАТТАРЫ

2013 жылы Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің «Үздік тәрбие жетекшісі» төсбелгісімен, 2016 жылы университеттің «ҮЗДІК ҰСТАЗ» төсбелгісімен марапатталды.

 

 


← Кері оралу