қазақша · русский · english
   
  Главная / СМИ о нас
19.02.2020

Абай университетінде педагогика саласына мамандар даярлау мәселесі талқыланды

 


 

Жуырда Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде Республикалық оқу-әдістемелік Кеңесі «Педагогикалық ғылымдар» білім беру саласындағы Оқу-әдістемелік бірлестігінің «Арнайы педагогика бойынша кадрлар даярлаудың мазмұнды аспектілері» тақырыбында кезектен тыс мәжілісі өтті.

 

Мәжілісті ашқан Абай атындағы ҚазҰПУ ректоры Такир Балықбаев шараның маңыздылығын атап өтті. «Бүгінгі таңда білім беру және педагогикалық кадрларды, соның ішінде арнайы педагогтарды даярлауда өзекті мәселелер көп. Мемлекет басшысы Қазақстан халқына арнаған «Сындарлы қоғамдық диалог - Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі» Жолдауында мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау, инклюзивті қоғам құру біздің жұмысымыздың басым бағыттарының бірі болуы тиіс деп мәлімдеді. Бүгінгі таңда жоғары дефектологиялық білім берудің тиімділігін жоғарылатудың өзектілігі арнайы және білім беру мекемелеріндегі мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасаудағы мұғалімдердің аймақтық қажеттіліктерін ескере отырып, оны икемді және жылдам қайта құру үшін реформалау мәселесін шешеді. Бұл жағдайда жоғары білім жүйесінің дефектологиямен және арнайы біліммен өзара әрекеттесу механизмін жасау қажет», деп атап өтті ректор.

 

Ректор сонымен қатар инклюзивті білім беру жүйесі тек елімізде ғана емес, бүкіл әлемде де өзектілігіне тоқталды. Оның айтуынша, білім беруді ізгілендіру оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде баланың дамуына, танымдық қызығушылығы мен жеке басының дамуына ықпал ететін оқыту әдістері мен формаларын қолдануды талап етеді. Ал қоғамдастықты дамытудың негізгі принципі-әрбір адамның өздерінің білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыру және сапалы базалық білім алу құқықтарын қамтамасыз ету. Бұл мәселені іске асыру барысында объективті кедергілер бар, мысалы, дефектологтардың, логопедтердің, тәрбиешілердің және көп деңгейлі бағдарламалардың жетіспеушілігі, ерекше күтімді қажет ететін балалармен қарым-қатынас жасаудағы мұғалімнің кәсіби біліктілігінің төмендігі, материалдық базасы әлсіз, инклюзивті білім беру жағдайында педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, жобалау және дамыту және т.б. субъективті себептердің күшеюіне байланысты әдістемелік дайындықтың жеткіліксіздігі. Жалпы, елдегі инклюзивті білімнің қажеттіліктерін ескере отырып, осы білім беру үдерісіне қатысушылардың кәсіби құзіреттілігін дамытуға бағытталған оқыту жүйесі жетілдіруді қажет етеді.

 

Іс-шара барысында университет профессор-оқытушылар құрамының «Арнайы педагогика» мамандарын даярлау бағыты және инклюзивті білім беру бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми еңбектерінің көрмесі ұйымдастырылды.

 

 

Авторы: Эльвира Серікқызы

19.02.2020 ж.

Ақпарат көзі: egemen.kz