қазақша · русский · english
 
 
 
 Селютин Геннадий Яковлевич
ЮНЕСКО педагогикасы кафедрасының меңгерушісі
профессор
Достық даңғылы, 13, кабинет 107А
 8(727)2938782
unesco@kaznpu.kz

 

Қазіргі уақытта Қазақстан мен ЮНЕСКО арасындағы ынтымақтастықты дамытуда ЮНЕСКО кафедраларының маңызы өте зор. Солардың бірі - Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университетінің ЮНЕСКО педагогика кафедрасы. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университетінің ЮНЕСКО педагогикасы кафедрасы 1999 жылдың 5 қарашасында ашылды. ЮНЕСКО кафедрасының ашылуы туралы келісім шартқа ЮНЕСКО-ның Бас директоры Federico Mayer және ректор Абай атындағы Алматы университетінің Т. С. Садықов арасында қол қойылды. Ал 2003 жылдың 14 қарашасында кафедра «УНИТВИН» ЮНЕСКО кафедралар жобасы аясында ЮНЕСКО Халықаралық педагогикалық желісіне кірді.


ЮНЕСКО Білім берудегі Ақпараттық Технологиялар Институты мен ЮНЕСКО педагогикасы кафедрасы арасындағы өзара түсіністік туралы Меморандумға 2011 жылы қол қойылды және осы Меморандумға ЮНЕСКО педагогикасы кафедрасымен қатар басқа да 13 мемлекеттен 23 ЮНЕСКО кафедралары тіркелген болатын.

 

Университет оқытушыларына басқа шетелдік университеттердің бағдарламаларын орнатуда көмек көрсету, оқытушы-профессор құрамымен алмасуы бойынша әріптестік байланыстарды дамытуда кафедра жұмысының маңызы ерекше.

ЮНЕСКО педагогика кафедрасы Қазақстан Республикасы ЮНЕСКО Ұлттық комиссия мен ЮНЕСКО кафедраларының отырыстары мен форумдарына қатысып, есеп беріп, жаңа жобалармен бөлісіп отырады.


Кафедра ЮНЕСКО-ның мұғалімдерді даярлау және жоғары білім беру департаментінің құрамына кіреді.


ЮНЕСКО кафедрасы педагогтар мен ғылыми қызметкерлерге түрлі халықаралық конференциялар ұйымдастыру жұмыстарына жәрдемдеседі.

 

Халықаралық қорлармен әріптестік байланыс орнату шеңберінде ЮНЕСКО педагогика кафедрасы негізінде Алматы қаласының университет мұғалімдеріне оқытудың инновациялық технологияларын қолдануымен семинарлар өткізіледі және мұғалімдердің АКТ құзыреттілігін дамыту бойынша және ұсыныстарды енгізу қызметтері шеңберінде ЮНЕСКО құрылымында мен Білім берудегі Ақпараттық Технологиялар Институты (ББАТИ ЮНЕСКО) бірлесе отырып жұмыс жасайды.

ЮНЕСКО-ның ұсынымдарына және ЮНЕСКО-ның мүше мемлекеттердің білім беру қызметкерлерінің құзыреттілік пен кәсіби даму қалыптастыру мен әлеуетті нығайту сәйкес кафедра қызметкерлерімен (университеттік білім берудегі АКТ саласындағы Инновациялық іс-тәжірибелер жобасы ұсынылды. Авторлары: Селютин Г Я., Камалова Г. Б., Қонаев С. Н.) және осы жоба ЮНЕСКО-ның «Университеттік білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы инновациялық тәжірибелер» атты халықаралық байқаудауында бас жүлдеге ие болды. Конкурсқа 14 мемлекеттің жобалары ұсынылды.

 

Нәтижесінде ББАТИ ЮНЕСКО серіктесі - Абай атындағы ҚазҰПУ. Абай ұлттық білім беру стандарттары сәйкес, «6М011100 мамандығы - Информатика бойынша педагогикалық ғылымдар магистрі» халықаралық бағдарламасын әзірледі және оны информатика және білімді ақпараттандыру кафедрасында жүзеге асуруды қолға алды (кафедра меңгерушісі, профессор Бидайбеков Е. Ы). 2015 ж. 22 бітіруші магистранттарға Абай атындағы ҚазҰПУ-нің дипломымен қатар ББАТИ ЮНЕСКО-ның олардың Халықаралық магистрлік бағдарламасы бойынша білім алғандарын растайтын, оларға шетелдік білім беру мекемелерінде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін сертификаттар берілді. Мұндай назар аудару АКТ түсінікті, өйткені реформалау мектептегі білім беру бүгін етеді без компьютерлік және коммуникациялық технологиялар. Сондықтан, оқу процесіне белсенді енгізілуде АКТ мен сандық білім беру ресурстары. Атап айтқанда ақпараттандыруды бүгін байланыстырады ретінде мазмұнын өзгерту, сондай-ақ жаңа әдістерін қолдану. АКТ-ға деген мұндай ерекше назар аудару түсінікті жайт, өйткені бүгінгі таңда мектептегі білім беруді реформалауды компьютерлік және коммуникациялық технологияларсыз елестету мүмкін емес. Сондықтан, оқу процесіне АКТ мен сандық білім беру ресурстары белсенді енгізіліп жатыр. Атап айтқанда, ақпараттандырумен бүгінде оқыту әдістерінің мазмұнын өзгерту, сондай-ақ жаңа әдістерді қолданумен байланыстырады.

Мәдениеттер жақындастығының Халықаралық онжылдығы бойынша Қазақстанның бастамасын жүзеге асыруда Абай атындағы ҚазҰПУ-де ЮНЕСКО кафедрасында «Мәдениеттер жақындастығы» секторы құрылды. Мәдениеттің жақындасуы және өркениет диалогы - тарихи заңдылық. Ал бүгін, жаһандану заманында бұл үрдіс ерекше өзектілікке ие болуды. ҚазҰПУ-де құрылған мәдениеттер жақындастығы секторы өз қызметін осы тақырып аясында ғылыми-педагогикалық қызметтің барлық бағыттары бойынша жүргізеді. «ЮНЕСКО қамқорлығымен Қазақстан мәдениеті» жобасына сәйкес (жетекшісі - ЮНЕСКО педагогикасы кафедрасының меңгерушісі, профессор Селютин Г Я.) «ЮНЕСКО қамқорлығымен Қазақстан мәдениеті» атты монографиясы мен «ЮНЕСКО қызметінің Қазақстандағы БҰҰ бағдарламасының аясында - мәдениеттер жақындастығының онжылдығы» атты білім беру кешені жарық көрді. Авторлары профессорлар Селютин Г Я., Кан Г. В., Симтиков Ж. Қ., Сембинов М. К. болды. Білім беру кешені Сорбонна-Қазақстан Институтына енгізілуге ұсынылды.

 

2018 жылдың 15-16 қарашасында Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің 90 жылдық мерейтойы қарсаңында ЮНЕСКО педагогика кафедрасы «Мәдениеттер жақындастығының халықаралық онжылдығы бағдарламасын жүзеге асырудың негізгі бағыттары» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция өткізді. Конференция жұмысына Қазақстан Республикасының ЮНЕСКО және ИСЕСКО, ҚР БҒМ, ЮНЕСКО-ның Алматыдағы Кластерлік бюро өкілдері және Қазақстанның 10 қаласынан және 20 шетел университеттерінен Болгария, Израиль, Ресей, Украина, Литва, Польша, жақын және алыс шет елдері өкілдері қатысты.


Конференцияның негізгі міндеттері:
- мәдени мұраны сақтаудағы Мәдениеттер жақындастығының Халықаралық онжылдығы бағдарламасының рөлін талдау;
- заманауи білім беруде инновациялық технологияларды енгізудің психологиялық-педагогикалық негіздерін кеңейту;
- 4-ші индустриалды жаңғырту контекстінде ақпараттық қоғам мен мәдениеттің әлеуетін қарастыру;
- мәдени мұраларды сақтауда Мәдениеттер жақындастығының Халықаралық онжылдығы бағдарламасын білім беру арқылы іске асырудың мәдениет, өнер және спорттағы рөлін кеңейту. Конференцияға 137-ден астам баяндама түсті. Барлық баяндамалар конференцияның жалпы тұжырымдамасына сәйкес келетін тақырыптар бойынша жазылды. О.Сүлейменовтың баяндамасы ерекше қызықты болды. Олжас Омарұлы «Халықтардағы ұлы қоныс аударуды зерттеу - мәдениеттердің конвергенциясы онжылдықтың басты жобасы» тақырыбында баяндама жасады. Спикер ғылыми ұйымдар мен университеттерге бұл бағытта жұмыстарды күшейту қажет екендігін айтып кетті.


спорттың мәдени мұра, мәдениет кодексі ретінде дамытумен байланысты баяндамалар өте қызықты болды және олар кең мағынада мәдениеттер арасындағы ұлттық, өңірлік және жаһандық деңгейлерде диалогты нығайтуға қызмет етеді.


Конференцияға қатысушылар мәдениеттер жақындастығының Онжылдығы тұжырымдамасын іске асыруда білімнің алатын орны ерекше екенін атап өтті, бұл халықтың шығармашылық әлеуеті арқасында қосымша білім, құзыреттілік пен дағдыларды игеру үшін жаңа мүмкіндіктерге жол ашатынын айта кетті..


Баяндамашылар сондай-ақ, «Мәдениеттерді жақындастырудың онжылдығы» бағдарламасын іске асыру ақпараттық қоғамдағы білім алу оның әлеуетін толығымен пайдалануы керек екендігін атап көрсетті, өйткені ол үлкен мотивациялық әлеуетке ие. Қазіргі заманғы компьютерлік және білім беру технологиялар көмегімен сабақты эмоционалды және бай ақпаратқа толы етіп өткізуге болады.Ұсынылған баяндамалар білім беру жүйесінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жеткілікті саны әзірленіп, қолданылатынын, бірақ олардың Мәдениеттер жақындастығының онжылдығы идеяларын жүзеге асыру үшін жеткіліксіз екенін көрсетті.

 

«Мәдениеттер жақындастығының халықаралық онжылдығы бағдарламасын жүзеге асырудың негізгі бағыттары» І-том


«Мәдениеттер жақындастығының халықаралық онжылдығы бағдарламасын жүзеге асырудың негізгі бағыттары» ІІ-том

 

Біріккен ұлттар ұйымының білім, ғылым, мәдениет мәселелері жөніндегі халықаралық, үкіметаралық ұйымының Бас директоры Ирина Бокованың Халықаралық сауаттылық күнінің 50 жылдығына арналған жолдауы 
2016 жыл 8 қыркүйек

1234
 
 
 
 
Besucherzahler
 
Besucherzahler