қазақша · русский · english
 
 
 

6-7.04.2018ж. Қазақ және орыс топтарының 3 курс студенттері Павлодар мемлекеттік педагогикалық университетінде өткен 5В010500-Дефектология мамандығы бойынша 10-шы Республикалық студенттік олимпиадаға қатысты.

 

Қатысушылар тізімі:
Қазақ тобы

1. Изгалиева Сәуле Жұзбайқызы
2. Жақсылық Мәдина Бақытжанқызы
3. Айдаркулова Азиза Жанайдарқызы
Орыс тобы
1. Турдиева Интизар Полатовна, 3 курс
2. Уразова Наргиз Маратқызы, 3 курс
3. Халикова Гульнара Болатбекқызы, 3 курс
Топ жетекшілері - Нұрланбекова А.Д. және оқытушы Сардарова З.О.

 

Қазақ тобының командасы «Үздік логопедиялық жоба» номинациясы бойынша дипломға ие болды. Орыс топтың студенті Тұрдиева Интизар Полатовна тестілеуде үшінші орынға ие болды.

 

1. Кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарының шешілетін мәселелерін бағалау


Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаев ұлт дамуының жаңа саяси бағытын айқындайтын «Қазақстан-2050» Стратегиясында мемлекеттің дамуының негізгі мақсаттарының бірі ретінде «... заманауи және тиімді білім беру мен денсаулық сақтау жүйелерін құру» жолын қояды. Сонымен қатар, Президенттің «білім беру жүйесін басқару қағидаты ретінде қарастыруға болатын« кірістіліктің, инвестициялардың және бәсекеге қабілеттілік қағидаттары бойынша экономикалық прагматизм туралы »ұсынған курсы біздің мемлекетіміздің білім беру саясатын дамыту үшін өте маңызды. Біздің жағдайда бұл еңбек нарығын - мамандандырылған білім беру жүйесі мен педагогикалық жоғары оқу орындарын біріктіру мәселесі, онда мамандар мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеуге үйретіледі.


Жоғарғы дефектологиялық білім берудің тиімділігін жоғарылатудың өзектілігі мәселені педагогикалық қызметкерлердің арнайы және жалпы білім беру ұйымдарында мүгедектігі бар балалармен жұмыс істеуі үшін өңірлік қажеттіліктерін есепке ала отырып, икемді және тез қайта құрылымдалуы үшін оны реформалау мәселесін қарастырады. Бұл жағдайда инклюзивті білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру мақсатында жоғары кәсіби дефектологиялық және арнайы білім беру жүйелерінің өзара іс-қимыл тетігін әзірлеу қажет. Осы аралықта арнайы білім беру бөлімі болашақ мамандарды даярлау және мүгедектігі бар балаларға әлеуметтік, медициналық және педагогикалық түзеу жүйесін дамыту үдерісінде ғылым мен білімнің әртүрлі салаларын біріктіруге бағытталған.


Арнайы педагогика кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмысы оқу және әдістемелік жұмыстармен тығыз байланыста жүзеге асырылады, бұл мамандарды мамандықтар мен салалардың кең ауқымында оқытуға мүмкіндік береді. Оның басым бағыттары:
Арнайы педагогика және психология саласында іздеу және қолданбалы зерттеулер.
2. Инклюзивті білім беру режимінде жұмыс істейтін арнайы білім беру ұйымдары мен жалпы білім беру ұйымдарының жұмыс тәжірибесіне ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу.
3. ЖОО-лар мен арнайы білім беру ұйымдары үшін білім беру бағдарламаларын, оқу-тәрбие әдебиетін дамыту.
4. Халықаралық және республикалық деңгейде ғылыми-практикалық тәжірибе алмасуға бағытталған іс-шараларға қатысу (конференциялар, семинарлар және т.б.).


Арнайы білім беру бөлімі қызметкерлерінің ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы «Арнайы білім беру жүйелерін ғылыми-әдіснамалық қамтамасыз ету және жоғары дефектологиялық білім беру» тақырыбы бойынша кафедраның ғылыми зерттеуіне сәйкес анықталады.
Кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі міндеттері:

- арнайы білім беру жүйесінің кадрлар даярлау саласында озық отандық ғылымды дамытуға ықпал ететін тиісті ғылыми зерттеулер жүргізу;
- инклюзивті білім беру жүйесіндегі мамандарды даярлау саласында оқу процесін зерттеу нәтижелерімен байыту;
- елде және шетелде оқытушылық кадрлардың ғылыми біліктілігін арттыру;
- ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау (докторант, магистр, бакалавр);
- арнайы білім беру жүйесінің профессор-оқытушылар құрамына, дефектолог оқытушыларын дайындаумен айналысатын университеттерге арналған оқулықтарды, оқу құралдарын және оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; арнайы білім беру ұйымдарының студенттері;
- оқулықтарды, оқулықтарды, монографияларды, ғылыми мақалаларды және есептерді, КМЖ, ГОСО және т.б қарау;
- білім беру бағдарламаларын, оқулықтарды, оқулықтарды, монографияларды, ғылыми мақалаларды және баяндамаларды өңдеу және өңдеу;
- университеттің кітапханасын ақпараттық қолдау;
- Қазақстан Республикасы, жақын және алыс шетелдердің ғылыми ұйымдарымен ынтымақтастық;
- ғылыми комиссиялардың, ғылыми журналдардың редакциялық кеңестерінің, ғылыми қауымдастықтардың құрамында жұмыс істейді.


2. Өзектілігі, ғылыми-зерттеу жұмыстарының жаңалығы, ғылыми тақырыптардың қайталанбауы

 

Арнайы білім беру бөлімі жүргізген зерттеу әлеуметтік мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту процесін ғылыми, теориялық және әдіснамалық қамтамасыз ету үшін анықталады. Бұл салалар сондай-ақ арнайы білім беру жүйесінің әлеуметтік саласының дамуы мен басқару қажеттіліктерімен анықталады. Кафедра қызметкерлерінің ғылыми қызығушылықтары студенттерді дайындаудың негізгі дефектологиялық мамандықтарына сәйкес келеді: «Логопедия», «Олигофренопедагогика», «Сурдопедагогика», «Тифлопедагогика».

 

Арнайы білім беру бөлімінің зерттеуінде ерекше орынды мүгедек балаларға қазақ тілінде оқыту мәселесі жатады. Соңғы жылдары Қазақстан мектепке дейінгі және мектептегі білім беруді мүгедектігі бар балаларды оқытудың этномәдени бағытына, қазақ этнопедагогикасы мен этнопсихологиясына негізделген балалардың жеке қасиеттерін қалыптастыруға және дамытуға белсенді түрде айналдырады. Бұл жағдайда Абай атындағы ҚазҰПУ арнайы білім беру бөлімі екі тілде және мәдениет негізінде салынған арнайы білім мазмұнын ғылыми-әдістемелік негіздеумен бастама көтерді.

 

Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы арнайы (түзеу) мектептерде қазақ тілінде мүгедектігі бар балаларды оқыту үдерісін оқыту-әдістемелік қамтамасыз етуді дамыту бойынша жұмысын жалғастыруда. Осындай жұмыстар қазақ балаларын әлеуметтендіруде кез-келген дамушы мүгедектермен, олардың ұлттық сәйкестілігімен ерекше маңызды. Сонымен қатар, кафедра мектепке дейінгі және орта арнайы білім беру ұйымдары үшін орыс және қазақ тілдерінде оқытатын оқу бағдарламаларын, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді.

 

Жоғарыда көрсетілген жұмыс түрлерінің шеңберінде жүргізілетін ғылыми-зерттеу жұмыстары ғылыми зерттеулердің соңғы үрдістерін көрсетеді және студенттердің теориялық және практикалық дайындығын тереңдетуге ықпал ететін бакалавриат, магистратура және докторантурада ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау жүйесін жетілдіруге мүмкіндік береді. олардың кәсібилігі, шығармашылық ізденіс қабілеті.


Кафедраның жобаларының тақырыптары сараптамадан өтті (ҚР БҒМ 2018-2020гг).
1.«Арнайы білім беру қажеттіліктері бар студенттердің оқу жетістіктерін бағалау үдерісін басқару».
2.«Жасөспірімдердің девианттық мінез-құлқының алдын-алу және түзету және оларды жалпы білім беру мен арнайы мектептердің педагогикалық үдерісіне енгізу бойынша психологиялық қолдау тұжырымдамасын әзірлеу».
3.«Инклюзивтік білім беру жүйесінде мамандарды даярлаудың негізгі аспектілері».

 

3. Ғылыми жобалардың инновациясы

 

Арнайы білім беру жүйесі мен педагогикалық жоғары оқу орындарының интеграциялық үдерістерін күшейту мүгедектігі бар балалардың білім сапасын жақсарту үшін оның синергетикалық әсерін көрсететін инновациялық ресурстардың бірі болады. Арнайы білім беру жүйесіндегі мамандарды мамандарға арналған облыстардың қажеттіліктері бойынша автоматтандырылған деректер базасын басқару жүйесіне негізделген технологияларды енгізу, міндетті түрде міндетті түрде педагогикалық жоғары оқу орындарының түлектерінің саны мүгедек балалар үшін бірыңғай білім беру кеңістігін дамыту стратегиясын оңтайландыруға көмектеседі.

 

2017 жылы арнайы білім беру бөлімінің 6 мұғалімі есту қабілеті нашар, интеллект , сөйлеу, көру қабілеті зақымдалған балаларға арналған арнайы (түзету) балабақшалар мен мектептерге арналған оқу бағдарламаларын әзірлеуге қатысты.


4. Сыртқы ғылыми ұйымдардың ғылыми іс-шараларына қызметкерлердің қатысуы

 

Кафедраның профессор-оқытушылар құрамы арнайы және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша сыртқы ғылыми ұйымдардың шетелдік және ұлттық іс-шараларына қатысты:
1.Жетістікке ұмтылудың адаптация және трансценденттік компоненттерін анықтау және талдау. Украинадағы психологияның халықаралық қатысуымен барлық украиналық ғылыми-практикалық конференциялар бағдарламасы: дәстүрлер, барлық болашақ. Киевская Тарас Шевченко атындағы Ұлттық университеті) 21-22 квитния. Киев 2017 (Н.Ж.Жиенбаева).
2.Л.С. Выготский мен М.М.Бахтиннің коммуникативтік пәндерінің үлгілерін концептуалды дамытуды салыстыру. Халықаралық ғылыми-әдістемелік конференция «Қазіргі психологиялық ғылым мен тәжірибенің даму үрдістері мен келешегі». ҚазМУ. Аль-фараби 2017 жылғы 7 желтоқсан (Жиенбаева Н.Б.).
3.XIII Халықаралық сырттай ғылыми-практикалық конференция. Ғылыми форум: Педагогика және психология. 2017 жылғы 7 желтоқсан, Мәскеу қаласы (З. Сардарова, О. Завалишина).
4.«Соңғы ғылыми жетістіктер» XIII Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы. 2017 жылғы 15-22 наурыз - София, Болгария (З.Н.Бекбаева).

 

5.Ғылыми ұйымдармен, университеттермен, соның ішінде Назарбаев Университетімен ынтымақтастық

 

Арнайы білім беру бөлімінің оқытушылары ҚР БҒМ және ҚР басқа да ұйымдарымен қаржыландырылған жобаларға қатысты:
1.«Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет» 055-іздеу және қолданбалы зерттеулер бағдарламасына 6 мұғалім қатысты. Баз - Ұлттық түзету педагогикасы ғылыми-практикалық орталығы (Абаева Г.А., Ибатова Г.Б., Оразаева Г.С., Өмірбекова К.Қ., Тулебиева Г.Н., Даурамбекова А.А.) .
2.ҚР БҒМ-нің арнайы (түзету) мектепке дейінгі және мектепке дейінгі білім беру ұйымдары үшін оқу жоспарларын әзірлеу туралы зерттеу жобасына 7 мұғалім қатысты. Базасы - Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, ННПЦ КП (Абаева Г.А., Аутаева А.Н., Денисова И.А., Жалмухамедова А.К., Оразаева Г.С., Өмірбеков К.К. , Тулебиева Г.Н.).
3.Жалмухамедова А.К. «Қазақстан жастары - 2017» Ұлттық есебін дайындауға қатысты.


6. Үйде және шетелде қызметкерлерді оқыту, соның ішінде «Болашақ» бағдарламасы бойынша ғылыми ұйымдардың әлеуетін арттыру


1.2017 жылы кафедраның профессор-оқытушылар құрамы Қазақстан Республикасының және шетелдегі біліктілікті арттыру курстарына 36 сертификат алды.
2.2 оқытушы ҚР-да ғылыми миссияны жасады (Бутабаева Л.А. және т.б.).
3.3 оқытушы, магистранттар мен докторанттар шетелде ғылыми іссапарлар өткізді (Ибатова Г.Б. және басқалар).

4. Зерттеушілер мен зерттеушілердің жалпы санының дамуын жүзеге асыратын әйелдердің үлесі - 93,3%
5. Есепті жылы заманауи жабдықпен жабдық.


Кафедра заманауи жабдықтармен жабдықталған: 5 компьютер, 3 принтер, көшірме, мультимедиялық проектор, интерактивті тақта, теледидар. Кафедрада Логопедия, Сурдопедагогика, Олигофренопедагогика, Тифлопедагогика, медициналық пәндер бойынша мамандандырылған 4 бөлме бар.

 

1049
 
 
 
 
Besucherzahler
 
Besucherzahler