қазақша · русский · english
 
 
 
 Берикханова Айман Еженхановна
Ғылыми жобаның жетекшісі ИРН АР14872311
Абай атындағы Қазақ ҰПУ профессор-зерттеушісі, п.ғ.к., доцент
Қазыбек би көшесі, 30
 +7 707 462 09 15
brr.aiman@gmail.com

 

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетіндегі ЮНЕСКО педагогика және мұғалімдердің біліктілігін арттыру кафедрасының тарихы


Абай атындағы ҚазҰПУ-дың ЮНЕСКО педагогика және мұғалімдердің біліктілігін арттыру кафедрасы (UNESCO Chair on Science Education and Teacher Training) 1998 жылы желтоқсанда ЮНЕСКО-ның Қазақстан Республикасындағы Өкілдігінің және Абай атындағы Алматы мемлекеттік университетінің бастамасымен, UNITWIN/UNESCO CEARS PROGRAMME бағдарламасына сәйкес, Абай атындағы Алматы мемлекеттік университетінде құрылды.


Кафедра білім беру жүйесін жетілдіру, Қазақстан Республикасы мен Орта Азия республикаларының жоғары білікті педагог кадрларын даярлау және қайта даярлау мақсатында ашылған.


1998 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін кафедра Қазақстанның басқа оқу орындарымен бірлесе отырып, көптеген оқу іс-шараларын ұйымдастырды. Сондай-ақ, кафедра өзінің жұмыс істеу кезеңінде Қазақстанда және шетелде көптеген халықаралық конференцияларға, форумдарға, симпозиумдарға және семинарларға белсенді қатысты.


ЮНЕСКО кафедрасы келесідей халықаралық білім беру жобаларына қатысты:
-Еуропалық және қазақстандық білім беру мен аккредиттеу мекемелерінің қатысуымен Erasmus+KAZDUAL «Қазақстанда дуальды жүйені енгізу» жобасы;
-Бірлескен GEKAVOC неміс-қазақ жобасы;
-2020-2021 жылдарға арналған «American Councils» жобасы;
-2021-2024 жылдарға арналған «Erasmus+» жобасы;
-ЮНЕСКО-ның 2021-2024 жылдарға арналған «Тұрақты даму үшін білім берудегі Азияның озық орталықтары арасындағы ынтымақтастық арқылы климаттың өзгеруі бойынша мұғалімдердің білімін көтеру» тақырыбындағы Окаяма университетімен бірлесіп жүзеге асырған ғылыми жобасы (Жапония).


Кафедра ЮНЕСКО, ЭЫДҰ жаһандық бастамаларына, Окаяма университетімен (Жапония), UNEP, Turksoy, KERIS және т.б. жобаларға қатысу арқылы халықаралық байланыстарды белсенді түрде нығайтады. Сондай-ақ ҚазҰПУ-ды тұрақты білім берудің Орталық Азия хабына айналдыру бойынша жұмыстар жүргізілуде, меморандумдарға қол қойылды, бірлескен дәрістер мен зерттеулер жүргізілуде.


Кафедра ТДМ 4 (сапалы білім), 4.7 (тұрақты даму және жаһандық азаматтық үшін білім беру), ТДМ 8 (лайықты жұмыс және экономикалық өсу) және ТДМ 13 (климаттық әрекет) Тұрақты даму мақсаттарына ерекше назар аударуда. Институционалдық саясат әзірленді, білім беру курстары мен вебинарлар жүзеге асырылуда, оқу бағдарламалары жаңартылуда.


Нәтижелер: Педагогикалық инновациялар мен Action Research орталығы ашылды, климаттың өзгеруіне қарсы іс-қимыл жоспарларын бекіту, оқу құралдарын әзірлеу, мұғалімдерді трансформациялық оқыту әдістеріне тарту, тәжірибеге бағытталған зерттеулер мен біліктілікті арттыруды іске қосу жоспары бекітілді.


Профессор-оқытушылар құрамы мен мектеп мұғалімдерін оқыту - вебинарлар, ашық дәрістер, тренингтер, білім берудегі көшбасшылық, студенттердің функционалдық сауаттылығын дамыту және мотивациясын арттыру бойынша мақсатты жұмыстар жүргізілуде. Lesson Study әдістемесі және т.б. арқылы инновацияларды оқыту тәжірибесіне енгізудің тұрақты тетіктері әзірленді.


ЮНЕСКО төрағасы климаттың өзгеруі мәселелеріне - ATECCE жобаларына қатысу, экоклубтармен ынтымақтастық, экологиялық іс-шараларды өткізу, «Жасыл кеңсе» ашу, климаттық білім беру бағдарламаларын әзірлеу мен тұрақты даму және жаңартылатын энергия көздері бойынша конференцияларға қатысуға көңіл бөледі.


Семинарлар, тренингтер және ғылыми зерттеулер
Кафедрада педагогиканың, инклюзивті білім берудің, мұғалімдердің кәсіби даярлығының өзекті мәселелеріне арналған дөңгелек үстелдер мен оқу-әдістемелік семинарлар тұрақты түрде өткізіліп тұрады. Жоғары білімді трансформациялауға, заманауи білім беру технологияларына және студентке бағытталған оқытуға ерекше көңіл бөлінеді.


ЮНЕСКО кафедрасы ғылыми және практикалық көзқарасты, халықаралық серіктестік пен ТДМ Тұрақты даму мақсаттары бойынша болашақ мұғалімдерді даярлау жүйесіне терең интеграция жасайтын стратегиялық және тиімді қызметті көрсетеді.


Педагогика және мұғалімдердің біліктілігін арттыру бойынша ЮНЕСКО кафедрасының қызметінің келешегі:
1. Білім беру саласындағы Орталық Азиялық аймақтық хаб ретінде университеттің педагогикалық әлеуетін нығайту және тұрақты даму үшін трансформациялық білім беру әдістерін танымал ету.
2. Абай атындағы ҚазҰПУ факультеттерін инновациялық технологияларды пайдалану және тәжірибеге бағытталған бейресми зерттеулерді интеграциялау негізінде оқыту сапасын арттыруға бағытталған бағдарламалар мен курстарды әзірлеуге белсенді түрде тарту.
3. Білім беру саласындағы жетекші шетелдік сарапшылармен ынтымақтастық желісін кеңейту және ТДМ 4 және жалпы ТДМ үшін білім беру мақсаттарына қол жеткізу үшін қажетті студенттерде трансверсальді дағдыларды дамыту.

 

ЮНЕСКО кафедрасының негізгі функциялары
1. Педагогика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.
2. Отандық және шетелдік мамандармен кездесулер ұйымдастыру.
3. Халықаралық ғылыми іс-шараларды дайындау және өткізу.
4. Халықаралық ғылыми-зерттеушілік гранттарға қатысу.
5. Қазақстандағы және шетелдегі университеттермен және ғылыми орталықтармен ынтымақтастық.
6. Педагогикалық инновациялар бойынша тренингтер мен семинарлар ұйымдастыру.
7. Жаңа ғылыми басылымдар мен білім беру бағдарламаларының таныстырылымдары.

 

ЮНЕСКО кафедрасының белсенді жұмысының арқасында Абай атындағы ҚазҰПУ халықаралық білім беру күн тәртібін қалыптастырып, әлемдік деңгейде педагогикалық білімнің дамуына үлес қосып келе жатқан Орталық Азиядағы жетекші білім беру орталықтарының бірі болып қалуда.

 

Педагогика және мұғалімдерді даярлау жөніндегі ЮНЕСКО кафедрасының 2022-2023 оқу жылы бойынша есебі

 

Университеттің Біріккен Ұлттар Ұйымы тұрақты даму мақсаттары алдындағы міндеттемесі туралы 2022 - 2023 жылдарға арналған есебі

 

Университеттің Біріккен Ұлттар Ұйымы тұрақты даму мақсаттары алдындағы міндеттемесі туралы 2021 - 2022 жылдарға арналған есебі

 

Педагогика және мұғалімдерді даярлау жөніндегі ЮНЕСКО кафедрасының 2020-2021, 2021-2022 оқу жылдары бойынша есебі

 

«Мәдениеттер жақындастығының халықаралық онжылдығы бағдарламасын жүзеге асырудың негізгі бағыттары» І-том


«Мәдениеттер жақындастығының халықаралық онжылдығы бағдарламасын жүзеге асырудың негізгі бағыттары» ІІ-том