қазақша · русский · english
   
  Негізгі бет / Хабарландыру
17.05.2022

BYOD мобильді технологиясы

 

BYOD технологиясы Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің бақылау және бағалау процесінде қолданыста.


BYOD технологиясы дегеніміз не?


Қазіргі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың даму бағыттарының бірі BYOD технологиясы болып табылады. Бұл термин 2005 жылдан бері Рафаэль Баллагастың «BYOD: Bring Your Own Device» шығармасы пайда болған кезден бастап қолданылып келеді. Ағылшын тіліндегі BYOD («Өз құрылғыңызды әкел») аббревиатурасының білім берудегі мағынасы оқытушының оқу орнына өз құрылғыларын әкелуге және пайдалануға тыйым салмайды. Білім беруде BYOD технологиясын қолдану қазіргі білім берудегі өзекті мәселелерді шешуге мүмкіндік береді:

 

Біріншіден, «оқу орнындағы студенттердің ұялы телефондарымен не істеу керек?» деген өзекті мәселе бар. Бұқаралық тәжірибе бүгінгі күні оларды пайдалануға тыйым салу болып табылады. Бірақ бұл тыйымдарды көптеген студенттер бұзатыны да анық. Жақында жүргізілген социологиялық зерттеулерге сәйкес, жастардың 63 пайызы оқытушылардың тыйымдарына қарамастан, сабақ кезінде ұялы телефондарынан SMS хабарлама жіберетінін мойындайды. Әрі қарай мобильді құрылғылардың мүмкіндіктері жағынан кішірек және қуаттырақ болатыны анық. BYOD технологиясы - оларды «заңдастырудың» және жаулардан одақтастарға айналдырудың жолы.

 

Екіншіден, BYOD технологиясын қолдану студенттерге онлайн режимінде жұмыс істеуге және өңделген нәтижелерді қысқа мерзімде алуға, сауалнамалар алуға, әртүрлі оқу материалдарымен жұмыс істеу уақытын босқа өткізбеуге, өз бетбелгілерін жасауға, логин мен парольсіз жеке кабинетіне кіруге және т.б мүмкіндік береді. Қызықтырудан басқа, бұл жерде тағы бір маңызды аспект бар - уақытты үнемдеу, енді оны оқулықтан «экономика» ұғымын табу, график сызу немесе дәйексөз жазу сияқты қажетсіз әрекеттерге жұмсаудың қажеті жоқ. Бұл кішкентай нәрсе сияқты көрінуі мүмкін, бірақ сыныпта бұл қиын қадамдар әдетте 5-15 минутты алады. BYOD технологиясының көмегімен бұл уақытты маңыздырақ нәрселерге - талқылауларға, жеке кеңестерге, ынтымақтастыққа жұмсауға болады.

 

 

2-сурет. BYOD жұмысын ұйымдастыру принципі

BYOD технологиясын пайдалану кезінде оқушылардың пәнді оқуға деген ынтасын арттыруға, сонымен қатар оқу процесінің интерактивтілігін арттыруға жаңа мүмкіндіктер ашылады.