қазақша · русский · english
   
  Негізгі бет / Хабарландыру
02.08.2022

Бос лауазымға үміткерлерді іріктеу туралы өтінім

 

Бос жұмыс орны жабық


Бос лауазымның атауы:

Бас бухгалтердің орынбасары - есеп айырысу бөлімінің бастығы

Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері:

Бухгалтерлік есепті жүргізу; ҚР заңнамасына және ҚЕХС сәйкес қаржылық, салықтық және статистикалық есептілікті жасау;

Қоғам қызметінің шаруашылық процестері мен қаржылық нәтижелері туралы толық және шынайы ақпаратты қалыптастыру;

Бекітілген нормативтерге сәйкес мүліктің бар болуын және қозғалысын, материалдық, еңбек, қаржы ресурстарының пайдаланылуын бақылау.

Қызметкерлерге жалақы есептеу.

Республикалық және жергілікті бюджеттерге салықтарды есептеу және аудару; салық есептілігін жасау және тапсыру.

Негізгі лауазымдық міндеттері:

Қызметкерлерге жалақыны уақытылы есептеу.

Салықтар мен төлемдерді республикалық және жергілікті бюджеттерге есептеу және аудару, салық есептілігін жасау және тапсыру.

Бухгалтерлік есепті жүргізу бойынша бақылауды жүзеге асыру (қызметтерді өткізу, жеткізушілермен есеп айырысу, есеп айырысу, жинақ, валюта шоттарындағы ақша қаражатының қозғалысы).

Қаржылық тәртіпті сақтауға және ресурстарды ұтымды пайдалануға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысу.

Қаржылық есептілікті жасау үшін бухгалтерлік есептің тиісті учаскелері бойынша деректерді дайындау.

Бухгалтерлік құжаттардың сақталуына бақылауды жүзеге асыру, оларды мұрағатқа тапсыру үшін белгіленген тәртіпке сәйкес ресімдеу.

Шаруашылықішілік резервтерді анықтау, үнемдеу режимін және құжат айналымын жетілдіру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру мақсатында бухгалтерлік есеп пен есептілік деректері бойынша кәсіпорынның шаруашылық-қаржылық қызметіне экономикалық талдау жүргізуге, қазіргі заманғы есептеу техникасы құралдарын қолдану негізінде бухгалтерлік есептің прогрессивтік нысандары мен әдістерін әзірлеуге және енгізуге, ақша қаражатын, негізгі құралдар мен тауарлық-материалдық қорларды түгендеу жүргізуге қатысуматериалдық құндылықтар.

Бухгалтерлік ақпараттың деректер базасын қалыптастыру, жүргізу және сақтау бойынша жұмыстарды орындау, деректерді өңдеу кезінде пайдаланылатын анықтамалық және нормативтік ақпаратқа өзгерістер енгізу.

Іссапарларға шығу:

Жоқ

Білімі:

Жоғары экономикалық білім

Диплом ДипИФР

Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары)

Мамандығы бойынша кемінде 5 жыл.

Кәсіби құзыреттер:

Орындаушылық, мақсаттылық және қабылданған шешімдер үшін жауапкершілік ала білу.

Жеке құзыреттер мен қасиеттер:

Шешімдерді әзірлеу, ақпаратпен жұмыс істей білу, мақсаттарға қол жеткізу;

Өзін-өзі реттеу және ұстау.

Тілдерді білуі, мемлекеттік тілді қоса алғанда (меңгеруі тиіс тілдердің тізімі)

Қазақ,орыс

Компьютерлік дағдылар:

"1С: Кәсіпорын 8.2.8.3"бағдарламаларын білу; СОНО есепке алу жүйелерін,салық төлеушінің кабинетін білу;

Microsoft Office: Word, Excel, Outlook;

Түйіндемені тапсыру мерзімі:

2022 жылғы 5 тамызға дейін

Байланысушы тұлға:

hrteam@abaiuniversity.edu.kz.

Ламбекова Торгын

Байланыс тел.: (8727) 291-90-12, +77017128640