қазақша · русский · english
 
 
 
09.09.2021

Пермь университетіндегі Халықаралық ғылыми форум

 

Бастауыш білім беру бағдарламалары Пермь мемлекеттік гуманитарлық-педагогикалық университетімен бірнеше жылдар бойы ынтымақтаса жұмыс жасап, студенттер мен педагогтарға арналған бірлескен іс-шаралар өткізуде.

 

Университеттің 100 жылдығына арналған Халықаралық форум аясында «Бастауыш мектеп: инновациялар мен дәстүрлер» ғылыми-практикалық конференция өткізілді.

 

2021 жылғы 7 қыркүйекте өткен конференцияның «Бастауыш сынып мұғалімінің сабақтағы және сабақтан тыс әрекетіндегі түзету-дамыту жұмыстары» алаңында біздің оқытушылармен ынтымақтық байланыстағы Алматы, Қапшағай қалаларының мұғалімдері хабарлама жасады. Ахмет Жұбанов атындағы МҚК «№5 БМО-мен орта мектебінің» бастауыш сынып мұғалімі Шереметова В.А. «Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудағы жобалау әрекетінің дамытушылық әлеуеті» (жетекшісі Е.В.Рябова) тақырыбында баяндама жасады. Bilimkana-Almaty School мектебінің бастауыш сынып мұғалімдері Юсупова Надежда, Козленко Алла «Бастауыш мектептегі дифференциациялап оқыту» тақырыбында өз жұмыстарын ұсынды, осы мектептің өкілі Алексеева Анна «Бастауыш мектепте жазуға үйретудегі қиындықтар» (жетекшісі Е.В.Рябова) мәселесі бойынша өз тәжірибесімен бөлісті. Біздің түлегіміз, қазір №6 гимназияның мұғалімі Ткачёва Алина «Дәстүрлі емес сабақтар кіші мектеп жасындағы оқушылардың танымдық әрекеттерін белсендіру тәсілі ретінде» тақырыбындағы өз жұмысын ұсынды.


Сонымен бірге, ПМГПУ-нің БОПӘ мамандығы студенттері мен Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті студенттері арасында «Бастауыш сынып мұғалімінің түзетушілік-дамытушылық әрекеті: нені үйрену қажет?» тақырыбында телекөпір (модераторлары - Шабалина О.В., Скрипова Ю.Ю. (ПМГПУ), Рябова Е.В. (Абай атындағы ҚазҰПУ) ұйымдастырылды. Студенттер мынандай сұрақтарға жауап берді:

Бастауыш сынып мұғалімінің жұмысындағы диагностика: студент диагностиканың әр түрлерін өткізуге дайын ба?
Мұғалім әрекетінің негізгі түрлері: мұғалімнің оқыту әрекеті түзетуші болуы мүмкін бе? Ал дамытушы ше?
Оқушының қабілеттерін дамыту үшін сабақтан тыс әрекеттің әлеуеті: мазмұнның, форманың немесе әдістердің басымдығы?


3-курс студенттері Эм Лидия, Рассалиева Дильназ, Тойчибаева Шахноза, Курбанова Малика, Наджимова Севара, Прокудина Ева, Абдукаюмова Шахноза, Зейналова Шахризада, Саддикова Доно (жетекшісі Акпаева А.Б.) және ҚОЖБ 2-курс студенттері Арабок Анастасия, Мельникова Елена, Кожабергенова Құралай (жетекшісі Рябова Е.В.) сұрақтарға толық жауап беріп, өз тәжірибесінен мысалдар келтірді, таңдап алған мамандықтарына деген қызығушылықтарын көрсетті. Әртүрлі ЖОО студенттерінің мұндай қарым-қатынасы олардың өзіндік бастамасы мен педагогикалық мамандықтың шығармашылық құраушысын, педагогикалық шеберлікті қалыптастыруға себепші болады.

 

   

 

   

 




Кері оралу