қазақша · русский · english
 
 
 
 Желдыбаева Айнаш Жамалиденовна
Заң жұмысы және сатып алуды ұйымдастыру басқармасының бастығы

Достық даңғылы, 13, №203 каб.
 293-85-93
a.zheldybayeva@abaiuniversity.edu.kz

 

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің Әкімшілік департаменті Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады және өз қызметін Абай атындағы ҚазҰПУ жарғысына сәйкес жүзеге асырады.

 

Әкімшілік департамент өз қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамалық актілері мен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарын, Абай атындағы ҚазҰПУ Жарғысын, Абай атындағы ҚазҰПУ-дың 2011-2020 жж. арналған Даму стратегиясын және ректордың бұйрықтары мен жарлықтарын басшылыққа алады.


Негізгі міндеттері:
1. Қазақстан Республикасы заңдарының, Президенттің және Үкіметтің актілерінің, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрықтары мен жарлықтарының, Университет Ректорының бұйрықтары, жарлықтары мен нұсқауларының қатаң орындалуын бақылау.

2. Университеттің құқықтық, ақпараттық және құжаттамалық, құжат айналымы, кадрлық ресурстар және сапа кепілдігі бойынша жалпы стратегиясын әзірлеу.
3. Университеттің департаменттерінің, бөлімдерінің және басқа бөлімшелерінің қызметін үйлестіру; Құқықтық, кадрлық, ұйымдастырушылық және құжаттық қамтамасыз ету және бақылау бөлімдері мен әскери жұмылдыру секторының қызметіне басшылық жасау. Ғылыми кеңес пен ректоратты дайындауға және өткізуге көмектесу, шешімдердің орындалуын бақылау және ректордың тапсырмасы бойынша жүзеге асырылатын басқа да іс-шаралар.
4. Құрылымдық бөлімшелерді ұйымдастыру мен басқару принциптерінің, сондай-ақ Университеттің ішкі нормативті-нұсқаулық құжаттарының ҚР заңдарының, Үкімет қаулыларының, ҚР БҒМ бұйрықтарының және Абай атындағы ҚазҰПУ Жарғысының талаптарына сәйкестігін бақылау. «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» заңға сәйкес мемлекеттік, орыс және басқа тілдердің жұмысын қамтамасыз ету.
5. Персоналға қажеттілікті, оларға қойылатын біліктілік талаптарын анықтау, олардың қызметіне функционалдық талдау және еңбек нормасын белгілеу, кадрларды таңдау және орналастыру.
6. Іс қағаздарын жүргізуді ұйымдастыру және оны жүргізу, электрондық құжат айналымына көшуді жүзеге асыру. Хаттама мен визалық нұсқаулықтарды ұйымдастыруды және құжаттаманы ұсыну.
7. Мұрағаттық деректерді сақтау және беру үшін қағаздан электронды тасымалдағышқа көшуді қамтамасыз ету.

 

Әкімшілік департаментінің негізгі функциялары:
1. Ректор қойған бағдарламаларды, нұсқаулар мен тапсырмаларды орындау барысында Абай атындағы ҚазҰПУ-дың департаменттерінің және басқа бөлімдерінің қызметін үйлестіру.

2. Ішкі ережелерді олардың Қазақстан Республикасы заңдарының талаптарына сәйкестігін қарастыру.

3. Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметін реттейтін негізгі ішкі ережелерді әзірлеу.

4. Университеттің заңды мүдделерін сотта және басқа құқық қорғау органдарында қорғау, сот шешімдерінің орындалуын бақылау.

5. Кадр саясатының негізгі қағидаларын іске асыру, кадрлар құрылымы мен қажеттіліктерін анықтау, кадрлардың сапалық құрамы мен қозғалысын талдау, жағдайларды қамтамасыз ету және біліктілікті арттыру жүйесін ұйымдастыру, кадрлар еңбегін функционалдық талдау және реттеу.

6. Университет қызметкерлерінің кәсіби және мансаптық өсуін қамтамасыз ететін еңбек және өндірістік тәртіптің деңгейін көтеру бойынша шаралар қабылдау; университеттің профессор-оқытушылар құрамы мен студенттерін әлеуметтік-құқықтық қорғаудың тиімді механизмін әзірлеу.

7. Университеттің барлық құрылымдық бөлімшелерінен уақытылы келіп түскен ақпарат негізінде бұйрықтар, ректор бұйрықтары, бағдарламалар жобаларын, тұжырымдамалар мен болжамдар жобаларын дайындауға, осы құжаттарды әзірлеуге және сараптамаға қатысу.

8. Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің іс қағаздарын, құжаттарын сақтауды ұйымдастыру және басқару.

9. Ректордың тапсырмасы бойынша хаттамалық іс-шараларды, құжаттаманы жүзеге асыру, басқа іс-шараларды дайындау және ұйымдастыру.

 

Әкімшілік департаменті жүзеге асырады:
- жауапты әкімшілік функцияларды жүзеге асыру және университеттің кадр жұмысын үйлестіруді;

- кадр саясаты саласындағы бағдарламаны жоспарлау және іске асыру, кадрларды іріктеу, тестілеу, бағалау, тағайындау, жоғарылату, ауыстыру және университет мамандары мәртебесін өзгерту бойынша ұсыныстар, сондай-ақ қызметкерлерге қажетті ақпаратты жеткізу;

- кадрлық мәселелер бойынша маңызды шешімдер туралы ақпаратты университеттің барлық құрылымдық бөлімшелеріне бұйрықтармен танысу және жеке байланыстар арқылы жіберу;

- жұмысқа қабылданатын адамдармен сұхбат жүргізу, жұмысқа орналасуға өтінімдерді жіктеу;

- бос жұмыс орындарына жаңа мамандар мен қызметкерлерді тарту, білікті мамандардың өтініштерін талдау, кадрларды іріктеудің мамандандырылған қызметтерімен байланысты қолдау;

- қызметкерлерге және олардың отбасы мүшелеріне зейнетақы мен жәрдемақы тағайындау үшін құжаттарды дайындау және халықты әлеуметтік қорғау органдарына ұсыну, осы мәселелер бойынша қызметкерлерге кеңес беруді;

- Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларымен кадр мәселелері бойынша, оның ішінде байланысты мәселелер бойынша ынтымақтастықты.