| 
 Бос лауазымның атауы: 
 | 
 Стратегия департаментінің 
даму стратегиясын сүйемелдеу бөлімінің аға эксперті 
 | 
| 
 Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері: 
 | 
 - Стратегиялық жоспарлау процесін ұйымдастыру және қамтамасыз ету (стратегиялық жоспарлау бойынша сессияларды, стратегиялық мақсаттарды әзірлеу жөніндегі іс-шараларды өткізу, стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу тәсілдерін пысықтау); 
- Университеттің даму стратегиясын әзірлеу;  
- Университеттің Даму стратегиясы бойынша құрылымдық бөлімшелерге консалтингтік қызмет көрсету; 
- Стратегияны іске асыру жоспарының орындалуын саралау; 
- Университеттің әлемдік рейтингтерге (институционалдық, пәндік, жұмысқа орналасу параметрлері бойынша және т. б.) қатысуы бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестіру; 
 | 
| 
 Негізгі лауазымдық міндеттері: 
 | 
  - Даму стратегиясын іске асыру жоспарының мониторингін ұйымдастыруға қатысу; 
- Стратегиялық сессияларды, стратегиялық мақсат-міндеттерді әзірлеу жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге, стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу тәсілдерін пысықтауға қатысу; 
- Стратегияның презентациясын дайындауға қатысу; 
- Қабылданған Стратегия туралы құрылымдық бөлімшелерді ақпараттандыруды қамтамасыз етуге қатысу; 
- Даму стратегиясын іске асыру жоспарын әзірлеу және орындау бойынша талдау жүргізуге қатысу; 
- Халықаралық рейтингтерде деректер базасына ақпаратты енгізу үшін деректерді жинауға қатысу (QS, THE, Greenmetric WUR және т.б.); 
- Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің басқа мамандарымен және басшыларымен, сондай-ақ мекемелермен, ұйымдармен және қоғамдастықтармен өзара қарым-қатынас жасау. 
 | 
| 
 Іссапарларға шығу: 
 | 
 Қажеттілік бар 
 | 
| 
 Білімі: 
 | 
 Жоғары, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім 
Магистр дәрежесінен төмен емес академиялық дәрежеге ие болған жөн 
 | 
| 
 Талап етілетін кәсіби тәжірибесі (ұзақтығы, саласы, басқалары) 
 | 
 Білім беру саласында 1 (бір) жылдан кем емес 
 | 
| 
 Кәсіби құзыреттері: 
 | 
 - Құжаттамамен жұмыс істей білу; 
- Мәтіндік және статистикалық ақпаратты өңдеу және талдау, қорытынды жасау; 
- Құжаттарға аударма жасай білу (орыс және  қазақ тілдерінде)  
- Командада жұмыс істей білу; 
- Өз ойын анық және сауатты жеткізу. 
 | 
| 
 Жеке құзыреттері мен қасиеттері: 
 | 
 Тез тіл табыса білу, саналылық, белсенді өмірлік ұстанымы бар, күйзеліске төзімді, креативтілік, ұйымдастырушылық қабілеттерінің болуы, мұқияттылық, тез үйрену, ұқыптылық, 
 | 
| 
 Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі) 
 | 
 Қазақ тілі - еркін 
Орыс тілі - еркін 
Ағылшын тілі - меңгерген жағдайда  артықшылық болып есептеледі 
 | 
| 
 Компьютерлік дағдылары: 
 | 
 MS Office (Word, Outlook), Excel, Google Drive/Docs/Meet, ZOOM, PowerPoint, Prezi, Canva пакетін жақсы меңгеру, Social Media-мен, электрондық поштамен жұмыс істеу. 
 | 
| 
 Түйіндемені тапсыру мерзімі: 
 | 
 28 ақпан 2022 ж. 
 | 
| 
 Керек қызметкерлер саны: 
 | 
 2 (екі) 
 | 
| 
 Байланысушы тұлға: 
 | 
 hrteam@abaiuniversity.edu.kz 
Кулумбаева Баглан Омарсеитовна 
+77017291757 
 |