қазақша · русский · english
 
О нас
 
   Главная / Жұмбай Нұрман

Жұмбай Нұрман

 

ҚЫСҚАША ӨМІРБАЯН

 

Жұмабай Нұрман 1987 жылғы 25 Наурызында дүниеге келген. Ұлты - қазақ. 1993-2006 жылдары ҚХР Алтай, Көктоғай ауданындағы 1-орта мектепте  оқыды.

2007-2012 жылдары Алматы қаласындағы әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің Физика-   факультетінде  «Физика» мамандығы бойынша бакалавр дәрежесін алды.

2012-2014 жылдары Адматы қаласындағы Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде «6М010900-Математика» мамандығында білім алып, Педагогика ғылымы магистрі дәрежесін алды.

2022-2025 жылдары  Адматы қаласындағы Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде «8D01501-Математика» мамандығы бойынша PhD докторантурасында оқып аяқтады.

2012ж-2014ж аралығында  Алматы қаласындағы №126 мамандандырылған лицейде еңбек жолын физика пәнінің мұғалімі болып бастады.

2015 ж-2021 ж аралығында Алматы қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі (Химия-биология бағыты), , физика пәнінің мұғалімі болып жұмыс істеді

2021ж-2025ж аралығында  Алматы қаласындағы №202 мектеп-гимназиясында математика пәнінің мұғалімі болып жұмыс істеді.

2025 жылғы 1 қыркүйектен бастап Абай атындағы ҚазҰПУ-дың математика, физика және информатика факультетінің математика, физика және информатиканы оқыту әдістемесі кафедрасында оқытушы болып жұмыс істейді.

 

БІЛІМ

Оқу мекемесі

Біліктілігі

Бітіру күні

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Бакалавриат

2012 ж.

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Магистратура

2014 ж.

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

PhD докторантура

2025 ж.

 

ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕ

Ғылыми дәреженің атауы

Ғылыми облысы

Диплом берілген күні

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Педагогика ғылымдарының магистрі

2014 ж.

 

ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІ

Бакалавриатта: Математиканы оқыту әдістемесі, Элементарлық математика (Алгебра, геометрия).

Магистратурада: Математика тарихының таңдаулы мәселелері.

 

ҒЫЛЫМИ -ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ

Ғылыми мақалалар:
Zhumabay, N., Varis, S., Abylkassymova, A., Balta, N., Bakytkazy, T., & Bowen, G. M. (2024). Mapping the Kazakhstani STEM Education Landscape: A Review of National Research. European Journal of STEM Education, 9(1), 16.( WoS Q2, Scopus 76) https://doi.org/10.20897/ejsteme/15576
Zhumabay, N., Yelemessova, Z., Balta, N., Abylkassymova, A., Bakytkazy, T., & Marynowski, R. (2024, March). Designing effective STEM courses: A mixed-methods study of the impact of a STEM education course on teachers` self-efficacy and course experiences. In Frontiers in Education (Vol. 9, p. 1276828). Frontiers Media SA.(Wos Q2, Scopus 71) https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1276828
Zhumabay,N,.Balta, N.,Zhadrayeva, L.,Yilmaz,S.,Nadelson L.(2024). Exploring the triad of mathematical engagement: Perceived abilities, interests, and teacher-student dynamics. Journal on Mathematics Education .( Wos Q2, Scopus 66). 10.22342/jme.v15i4.pp1053-1076
Zhumabay,N. (2025, March). Purpose and Characteristics of STEM Education in Both the United States and Kazakhstan. In Futureproofing Engineering Education for Global Responsibility: Proceedings of the 27th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2024), Volume 2 (Vol. 1261, p. 260). Springer Nature. https://doi.org/10.1007/978-3-031-85649-5_26
Bakytkazy, T., Kuralay, N., Nursultan, J., & Zhumabay, N. (2024, September). Examining the Pedagogical Abilities and Needs of Kazak Physics Teachers to Implement STEM Education. In International Conference on Interactive Collaborative Learning (pp. 248-259). Cham: Springer Nature Switzerland. https://doi.org/10.1007/978-3-031-85649-5_25
Әбілқасымова, А. Е., Ахмед-Заки, Д. Ж., & Жұмабай, Н. (2024). ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА SMART ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ДАМУЫ. Journal of Educational Sciences (2520-2634), 80(3). https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/2416, https://doi.org/10.26577/JES2024v80.i3.01
Абылкасымова, А. E., Жумабай, Н., Умиралханов, А. Н., & Жумалиева, Л. Д. (2025). А ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР «МЕКТЕП-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ» КЕШЕНІНДЕ ТИІМДІ БІЛІМ БЕРУДІҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ. THE BULLETIN, 415(3), 63-85. https://doi.org/10.32014/2025.2518-1467.952
Абилкасымова, А. N. Japashov, N. Zhumabay, E. Sandybayev (2024). Use of the lesson study professional development program by both STEM and NON-STEM teachers in the educational process. «Вестник НАН РК», 407(1), 22-32. https://doi.org/10.32014/2024.2518-1467.654

 

 


← Вернуться назад