қазақша · русский · english
 
Біз туралы
 
   Главная / Ардабаева Алмагуль Кайрбаевна

Ардабаева Алмагуль Кайрбаевна

 

КРАТКАЯ АВТОБИОГРАФИЯ

Родилась в 1984 году г.Кулунда, Алтайский край. В 2005 году окончила Физико-математический факультет Павлодарского государственного педагогического института и поступила в магистратуру в Павлодарский государственный университет имени С.Торайгырова.   В период с 2017-2020 гг. обучалась в докторантуре по специальности 6D010900-Математика в Казахском национальном педагогическом университете имени Абая. Трудовую деятельность начала ассистентом кафедры математика и информатика Павлодарского государственного университета имени С.Торайгырова. С сентября 2016 года работает старшим преподавателем кафедры Методика преподавания математики, физики и информатики Казахского национального педагогического университета имени Абая. 

 

ОБРАЗОВАНИЕ

Образовательное учереждение

Квалификация

Дата окончания

Павлодарский государственный педагогический институт

Учитель

2005

Павлодарский государственный университет имени С.Торайгырова

Магистратура

2007

Казахский национальный педагогический университет имени Абая

Докторантура

2020

 

УЧЕНАЯ СТЕПЕНЬ

Наименование ученой степени

Научная область

Дата выдачи диплома 

Доктор философии (PhD)

6D010900-Математика

2024

 

ПРЕПОДАВАЕМЫЕ ДИСЦИПЛИНЫ

В бакалавриате: Элементарлық математика,   Математика тарихы, Математиканы оқыту әдістемесі, Оқыту әдістері мен технологиялары.

В магистратуре: Математиканы оқыту әдістемесінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық негіздері, Современные методы оценки результатов обучения математике, Математикада экстремумға берілген қолданбалы есептерді шешу әдістемесі.

 

НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Тематика исследований - «Совершенствование подготовки будущих учителей математики».

Автор более 20 научных публикаций:

- Орта мектептегі геометриялық білім беру мазмұнының кейбір аспектілері //  ПМУ хабаршысы, Педагогикалық сериясы. - №2. - 2020. Б. 27-38,

- Methodical Aspects of Pupils Teaching to Solve Mathematical Tasks // International Journal of Advanced Science and Technology. Vol. 29, No. 4s, (2020), pp. 2440 - 2452,

- Геометрия. Есептер жинағы. 9-сынып. Алматы, Мектеп. 2019,

- Modernization of the system of continuous natural science education in the Republic of Kazakhstan //AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. - Czech Republic. - Volum 8, Issue 1, Special Issue IV. - 2018. - P.86-92.,

- Жаңартылған білім мазмұны жағдайында геометрияны оқытудың қолданбалы бағытын жүзеге асыру жолдары //Қазақстанның ғылымы мен өмірі. -№2. - 2020. - Б.77-83.) 

- Макнемар критерийі және оны педагогикалық құбылыстарды зерттеуде қолдану // Абай атындағы ҚазҰПУ-нің хабаршысы. «Физика-математика ғылымдары» сериясы. - №1(81). - 2023. - Б.99-105. https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.81.1.010

- Mathematical Problems as a Means of Developing Students` Research Skills in the Context of School Education Content Updating // Journal of Law and sustainable Development. -  Vol. 11. - No. 4 (2023). - Pages: 01-20.  https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i4.607

- Continuity in Teaching the Course Algebra and the Beginning of Analysis: Adaptation of Students to New Conditions //Qubahan Academic Journal. - Vol. 4, No. 3, 2024. P.793-805. Scopus, процентиль - 87. https://doi.org/10.48161/qaj.v4n3a1050

- Training future teachers of mathematics to develop financial literacy of school students //Абай ат. ҚазҰПУ Хабаршысы. «Физика-математикалық ғылымдар» сериясы. - № 3(87). - 2024. - Б.70-82. https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.87.3.006

- Математиканы оқыту процесінде оқушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру мәселелері //«Science and technologies» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының «Endless Light In Science» халықаралық ғылыми журналы. Педагогикалық ғылымдар сериясы. - №1. - Астана, 2024. - Б.3-8. https://doi.org/10.24412/2709-1201-2024-3-8.

- Мектеп оқушыларының қаржылық сауаттылығын контекстік есептер арқылы қалыптастыру жолдары //«Ғылым мен білім беруді дамытудың басым бағыттары» халықаралық ғылыми конференцияның материалдар жинағы. - Атырау, 2024. - Б.128-134.

 

 


← Кері оралу