қазақша · русский · english
 
 
   Главная / Kossanov Bagdat Makulbekovich

Kossanov Bagdat Makulbekovich

 

Information about yourself

Kossanov Bagdat

Education

1978 - Bachelor`s Degree in Mathematics and Informatics

Academic rank, degree

1997 - Candidate of Pedagogical Sciences

2000 - Associate Professor

2016 - Professor of KazNPU named after Abay

Pedagogical activity and social assignments

 1978-1980 yy. - "Kalpe" secondary school, mathematics teacher;
1980-1981 yy. - secondary school named after 30th anniversary of KLKO, teacher of mathematics;
1981-1985 - boarding school head;
1985-88 y. - "Zhanatalap" high school, mathematics teacher;
1988-89 CE - deputy director of educational and educational work of "Zhanatalap" secondary school;
1989-90 y. - Republican Physics and Mathematics School named after O.Zhautikov, teacher of mathematics;
1990 - Almaty city, School No. 141, Mathematics Teacher;
1990-1998 - Senior Lecturer, KazNPU named after Abay;
1998-2003 - KazNPU named aftet Abay, associate professor;
2003-2008 - Head of the Department of KazNPU named after Abay;
2008-2009 - KazNPU named after Abay, associate professor;
2009-2015 - Associate Professor of the Institute of Master and PhD in KazNPU named after Abay;
2015-2016 - Associate Professor of the Institute of Mathematics, Physics and Informatics KazNPU named after Abay;
From 2016 he is a professor at the Institute of Mathematics, Physics and Informatics KazNPU named after Abay.

Research Interests

- Methods of teaching mathematics;
- History of Mathematics;
- History of mathematics teaching methodology;
- Statistical and mathematical methods of processing results of pedagogical experiment;
- Modern problems of methodological science and mathematical education.

Research activities, publications

Author of more than 250 scientific papers (articles and study guides, textbooks, monographs).
Main works:
I. Monography:
 The first math textbooks in the native language. -A., "Merey", 2015, p.
II. Schoolbooks and teaching materials:
1. Математикаға арналған дидактикалық  материалдар. 2-сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал. ҚР БжҒМ ұсынған.-А., 1998.

2. Дидактические материалы по математике. Методическое пособие для учителей 2 кл. Рекомендовано МОН РК. -А., 1998.

3. Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты жаттығулар. 2-сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік құрал. ҚР БжҒМ ұсынған.-А., 1998.

4. Дидактические игры и занимательные упражнения по математике. Методическое пособие для учителей 2 кл. Рекомендовано МОН РК. -А., 1998.

5. Математика.Учебник для 3 кл. Рекомендовано МОН РК. -А.,1999-2013.

6. Математика. 3 сыныпқа арн. оқулық. ҚР БжҒМ ұсынған.-А.,1999-2013.

7. Математика: оқыту әдістемесі. 3 сынып мұғалімдеріне арн. әдістемелік құрал. ҚР БжҒМ ұсынған.-А., 1999.

8. Математика: дидактикалық материалдар. 3 сынып мұғалімдеріне арн. әдістемелік құрал. ҚР БжҒМ ұсынған.-А., 1999.

9. Математика: методическое руководство. Методическое пособие для учителей 2 кл. Рекомендовано МОН РК. -А., 1999.

10. Қазақстандағы әдістемелік - математикалық ой - пікірдің қалыптасу тарихы. Оқу құралы. - А., 1999.

11. Математика. 4 сыныпқа арн. оқулық. ҚР БжҒМ ұсынған.-А.,2000-2014.

12. Математика. Учебник для 4 кл. Рекомендовано МОН РК. -А.,2000-2014.

13. Математика: оқыту әдістемесі. 4 сынып мұғалімдеріне арн. әдістемелік құрал. ҚР БжҒМ ұсынған.-А., 2000.

14.Математика: дидактикалық материалдар. 4 сынып мұғалімдеріне арн. әдістемелік құрал. ҚР БжҒМ ұсынған.-А.,2000.

15. Математика: дидактические материалы. Методическое пособие для учителей 4 кл. Рекомендовано МОН РК. -А., 2000.

16. Математика: методическое  руководство. Методическое пособие для учителей 4 кл. Рекомендовано МОН РК. -А., 2000.

25. Брахистохрона. Оқу-әдістемелік құрал. - А., 2001.

17. Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесінің тарихы. Оқу құралы. -Тараз, «ТАШ» баспасы,2006.

18. Нестандартные и занимательные упражнения начального курса математики.Учебное пособие.- Тараз, «Корғау Тараз» баспасы, 2008.

19. Математиканы оқыту барысында 3-4 сыныптар оқушыларына экономикалық білім мен тәрбие беру.Оқу құралы.- А., «Әрекет Принт» баспасы, 2009.

20. Бастауыш математика курсындағы стандартты емес жаттығулар.Оқу құралы.- Тараз, «Корғау Тараз» баспасы, 2009.

21. Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық-математикалық өңдеу әдістері.Оқу құралы. -А., «Ұлағат» баспасы, 2011.

22. Педагогика мен психологиядағы  математикалық өңдеу әдістері.Оқу құралы.- А., 2012.

23. Математика:ҰБТ тестерін тез орындау әдістері.Оқу-әдістемелік құрал.-А., «Атамұра» баспасы, 2013.

24. Математика курсындағы шығармашылық жаттығулар: орындау технологиясы.Оқу құралы.-Тараз, «Тараз университеті» баспасы. - А.,2014

25. Творческие упражнения начального курса математики.Учебно-методическое пособие.-Тараз, «Тараз университеті» баспасы. - А.,2014.

26. Қазақстандағы математиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы. Оқу құралы. ҚР БжҒМ ұсынған.-А.,2018.

III. Science papers:

1.Formation of the professional self - improvement competence formation of the university students, «Procedia». Social and Behavioral Sciences, 916 - 920 pages.2013.

2. Оралдық Алаш қайраткері К.Жәленұлының ағартушылық қызметі, Материали за XII международна научна практична конференция «Бъдещите изследвания-2016». 15-22 февруари, 2016. Том 4. Педагогически науки. София. 91-95 б.б.

3. Тамаша теңсіздіктер, «Қазақстан мектебі»,  №7, 1991.

4. Брахистохрона, «ИФМ»,  №2, 1992.

5. Ибадулла Ақбергенов және оның математикалық мұралары, Х.Ибрашевтың 75 жылдығына арналған Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. 2016.

6. Дөңгелектің изопериметрлік қасиеті, «ИФМ»,  №1, 1994.

7. Гаспринский Исмаил, Қазақстан.Ұлттық  энциклопедия. 2 -том,- А.,1999.629-б.

8. Об «Алгебре» К.Сатпаева //Мир Сатпаева -А., 1999.

9. Жәленов Кәрім, Қазақстан Ұлттық энциклопедиясы, 3-том, -А., 2001, 615 -б.

10. Алғашқы математика оқулықтары және олардың ана тіліндегі математикалық терминологияны қалыптастыру ісіндегі маңызы, «Үздіксіз білім беру жүйесіндегі оқулықтарды жетілдірудің қазіргі тенденциялары». IV халықаралық ғылыми - практикалық конф. материалдары, 28-29.10.2004, 98-101 б.б.

11. Герон есебі, «Информатика-физика-математика», 2002,  №2.

12. Қазақстандағы мұсылмандық қадым мек-тептерінде математиканың оқытылуы жайында, «Хабаршы - Вестник». Абай атындағы АлМУ. Психология - педагогика сериясы. №3 (8) - 2002, 35-40 беттер.

13. С.Боқаев және оның әдістемелік-математикалық қызметі, «Математика және физика», №3, 2007 ж., 28-29 б.б.

14.Ана тіліміздегі алғашқы геометрия оқулығы, «Математика және физика», №6, 2008, 37-40 б.б.

15. Математикалық терминологияны қалыптастырудағы алғашқы қадамдар, «Математика және физика», №5,2012. 36-38- б.б.

16. М.Дулатұлының «Есеп құралдары»-төл оқулықтарымыздың бастауы., «Математика және физика», №2(74),2014. 43-46 б.б.

17. Қазіргі білім беру парадигмасы және оқыту жүйесінің үйлесімі, «Үздіксіз білім беру жүйесінде тұлғаның интеллектуалды әлеуетін дамыту». Халықаралық конференция материалдары. - А.,2014.18-21 беттер.

18. Ежелден белгілі әдістің беймәлім мүмкіндіктері, «МИФ»,2014, 9-11 б.б.

19. «ҰБТ тесттерін тез орындау әдістері туралы білетіндеріміз бен білмейтіндеріміз, «Алгорифм», 2014, №1, 12-14 б.б.

20. Екі қоспаны араластырып, жаңа қоспа алумен байланысты есептер, «Хабаршы-Вестник». «Физика-математика ғылымдары» сериясы, 2016, №1(53), 35-39 б.б.

21. Саусақтардағы тригонометрия, «МИФ»,2016, №2(35),13-14 б.б.

22. Тайыр Жомартбайұлының бөлшек сандарға амалдар қолдануды өлеңмен өрнектеген ережелері, «МИФ», 2017, №4(43), 7-9 б.б..

23. Қазақ математикасының жарық жұлдызы, «Математика және физика», 2017, №6(45)        14-20 б.б.

24. Әбжад хисабы-мұсылмандық дүниетанымның қайнар бұлағы, «Математика және физика», 2017, №6(45).20 -23 б.б..

25. Келтіру формулаларын меңгерту: ойлар мен ұсыныстар, «Математика және физика», 2017, №6(45) ,32-36 б.б.

Awards and rewards

-Абай атындағы ҚазҰПУ ректорының алғыс хаттары;

-Еңбек кітапшасына енгізілген алғыстар;

-Тәуелсіздіктің 26 жылдығына  орай ҚР Білім және ғылым министрлігінің Құрмет грамотасы (2017).

Advanced training and scientific internships

1. "Intellectual property law in Kazakhstan" (Training workshop). Almaty, 2013 (72 hours)

2. "The use of modern methods in practice" (authors workshop in university TAMAGAWA, prof. Seiji Moua, Japan). Almaty, 27.04.-10.05. 2013 г. (72 hours).

3. «European approach to the professional training of scientific pedagogical professionals». Almaty, 18-30.12.2013 (72 hours).

4. «How To Use Springer Databases» (Learning workshop). Kaskelen, November, 2013. (72 hours).

5. «Features of teaching upbringing and developing school children and preschoolers» (Authors workshop prof. Edit Gruschik-Kolchinsk, Poland). Almaty, 25.11.07-07.12, 2013 (72 hours).

6. «Second international symposium «Sociology of education». Almaty, 16-17.05. 2013 (72 hours).

7. «Psychology and pedagogy of educational environment». Almaty,16.12-30.12.2014 (72 hours).

8. «Use of innovational technologies in organization of learners» (Learning workshop-course). Almaty, May - June, 2014 (72 hours).

9. «Psycology of developing creativity» (Course of prof. MGPU Savenkova А.I., Moscow, Russia). Almaty,19.02-23.02.2014. (72 hours).

10. Actual problems of teaching mathematics, physics and computer science in school and university (prof. Doc. V.А.Smirnov. MGPU). Almaty, 24.10.- 04.11.2016 г.(72 hours).

11. Methods of teaching mathematics: traditions and innovations (prof. Doc. V.P. Dobrica, Russia) . Almaty, 28.11.- 15.12.2016 г. (90 hours)

12. «Иностранный язык для преподавателей педагогических специальностей» в соответствии с программой ПК ППС, для усиленной подготовки педкадров, ППС вузов и с учетом опыта базовых вузов ГПИИР и развития навыков предпринимательства. Almaty,12.06-31.08.2017(160 hours).

Language proficiency

Kazakh, Russian, German

email

kossanov89@mail.ru


← Вернутся назад